עוצמה יהודית: המחלוקת עם השר גנץ היא על כל ההתנהלות

פנחס בן זיו No Comments on עוצמה יהודית: המחלוקת עם השר גנץ היא על כל ההתנהלות

בעוצמה יהודית לא מוותרים וממשיכים לתקוף את השר גנץ ואומרים כי: "המחלוקת היא על כל התנהלות הלחימה". המחנה הממלכתי: "פגיעה בביטחון המדינה ואחדות העם". בכיר בליכוד: "רה״מ נתניהו פועל לפתרון הנושא ויביא החלטה לממשלה רק לאחר מיצוי הניסיונות להגיע להבנות"

צילום: נועם רבקין פנטון, יונתן סינדל - פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גורמים בעוצמה יהודית: "המחלוקת שלנו עם בני גנץ היא לא רק בעניין כהונת נציבה ששותפה למחנה הקונספציה ועושה זאת בכניעה והכלה של המחבלים בבתי הסוהר, אלא על כל התנהלות הלחימה שנגררת אחרי גנץ הכנסת סחורות לעזה במאות משאיות, מתן דלק וסיוע הומניטרי לחמאס, וניסיונות של גנץ להוריד את עצימות הלחימה".

עוד מדברי הגורמים בעוצמה יהודית: "נציבת שב"ס הייתה צריכה ללכת הביתה מזמן, בין השר בן גביר לבינה יש חוסר אמון מוחלט, והודעתה המשתלחת והבוטה בצורה אישית נגד השר הממונה עליה, בניגוד לכל כללי הממשל ולכללים הדמוקרטיים, הוכיחה זאת היטב. נציבת שב"ס שאחראית לבריחת המחבלים מכלא גלבוע, ניהלה משא ומתן עם אסירי החמאס בניגוד להנחיית השר, התחייבה בפני המחבלים כי לשר אין סמכות לשנות את התנאים שלהם ללא החלטת הקבינט וגם בימים אלו מספקת מזרונים לאסירי הנוח'בה, לא תישאר בתפקידה יום אחד נוסף".

מוקדם יותר היום, נמסר מהמחנה הממלכתי: ״החלפת ראשי ארגונים ביטחוניים בזמן מלחמה היא פגיעה בביטחון המדינה ואחדות העם. לאור זאת הגיש השר חילי טרופר הצעת מחליטים למזכירות הממשלה להארכת מינוי נציבת שירות בתי הסוהר ומפכ"ל המשטרה. אנו קוראים לראש הממשלה ולשרים לגלות אחריות לאומית ולתמוך בהצעה בישיבת הממשלה הקרובה".

בכיר בליכוד מסר: "מחויבים להסכם על הארכת מינויי בכירים כפי שנעשה עם נגיד בנק ישראל וכפי שצפוי לקרות עם מפכ״ל המשטרה. מנגד, מבינים את הקושי של השר בן גביר לעבוד עם נציבת שב״ס שכפופה לו, לאחר שהתבטאה באופן אישי ופומבי נגדו. רה״מ נתניהו פועל לפתרון הנושא ויביא החלטה לממשלה רק לאחר מיצוי הניסיונות להגיע להבנות".



0 תגובות